woensdag 17 maart 2010

affo's

Wat heb ik zoal afgewerkt deze voorbije wintermaanden?

Eerst was er de wolhemeldeken. Een project van de Groningse winkel wolhemel. Iedere week kregen we een patroontje via e-mail toegestuurd. Het resultaat is echt prachtig en de Merino wol van Drops is ongelooflijk zacht. Zalig om onder weg te dromen.



Dan maakte ik nog gauw voor Kerstmis een muts, sjaal en handschoenen voor mijn schoonzusje.




Verder nog een muts en een sjaal voor een toekomstige schoondochter.



leuke sokken voor mijn liefste:



kleurrijke handschoenen voor mijn stiefdochter:




Zachte sokken voor een vriend:


vingerloze handschoenen voor mezelf:


een wintersjaal voor mijn schoonmoeder,


een clapotis sjaal voor mezelf


2 chemocaps voor zet op tegen kanker


en tenslotte een suzy Q tas.
Deze tas is gemaakt van Drops Eskimo. Eerst gebreid en nadien in de wasmachine gevilt.
Het patroon komt ook van Wolhemel. Het zit ongelooflijk goed in elkaar.




Naast dat vele breiwerk heb ik natuurlijk ook verdergewerkt aan de mistery quilt.


Vorig week-end heb ik nog 12 logcabin blokjes afgewerkt met de naaimachine.
Deze week krijgen we alweer nieuwe stofjes binnen en ik ben nog niet klaar met alles.
Eindelijk wil ik deze maand mijn achterstand inlopen.

1 opmerking:

  1. Nou je hebt je wintermaanden goed gebruikt, wat heb je mooie dingen gebreid. En je blokken van de SMB zien er ook mooi uit.
    Succes met de volgende blokken.
    Groet Tiny

    BeantwoordenVerwijderen