dinsdag 1 juni 2010

lacy cardigan

Vorig jaar maakte ik een prachtige sjaal voor het huwelijk van mijn stiefdochter.


Het was een hels werk en vaak heb ik gedacht ermee te stoppen omdat ik steeds fout zat. Maar de aanhouder wint en het resultaat was prachtig. De bruid was er heel heel blij mee en de sjaal pastte perfect bij de kant van haar bruidsjurk.

Het garen kocht ik op een grote bobijn bij 't wolhoekje in Hove. Vraag me niet wat voor kwaliteit het is. Het lijkt op hele dunne glanskatoen. Omdat er toch nog zoveel over was heb ik nu een leuk zomers ajourvestje gebreid voor mijn dochter. Patroontje uit Verena van vorige zomer.
Het is haast niet te geloven, maar de kostprijs van dit vestje is nog geen 3 Euro.
Werkuren uiteraard niet meegerekend.



Last year my stepdaughter got married and I made her this lacy shawl. It really was a very difficult pattern, but I succeeded and the bride was really very very happy.

Because I still had a lot of yarn left I made this lacy cardigan for my daughter.
Pattern comes from Verena of last summer. It only costed me less than 3 Euro. Of course I never calculate the working hours.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten