dinsdag 1 juni 2010

Sedna's shawl


Een tijdje geleden al zocht Mary Lena lynx via ravelry testbreiers voor haar nieuwe ontwerp de Sedna sjaal.
A while ago, Mary Lena lynx was looking for test knitters via ravelry for her new design the Sedna shawl.

Ik vond dit zo een mooi ontwerp dat ik geen moment heb geaarzeld en me meteen heb aangemeld.
I really liked this design so I did not hesitate one moment and proposed to knit it.

Ik had net een nieuwe rok gekocht en vond dat daar wel een mooie sjaal bij hoorde.
Met de rok bij de hand ben ik op zoek gegaan naar bijpassende kleurtjes.
Het Drops katoen Muskat van Garnstudio genoot mijn voorkeur.
Ik vond net dezelfde kleurtjes terug als in mijn rok.

I just bought a new skirt and a new shawl would be nice. I went with the skirt to the yarn shop and looked for matching colours. I found the coton Drops Muskat from Garnstudio with just similar colours as my skirt.

In plaats van 3 kleurtjes, gebruikte ik 4 kleurtjes en de sjaal maakte ik veel groter dan het patroon.


In stead of 3 colours, I used 4 and I made the pattern much larger than the original, because I'm much wider too.

Ik vind het resultaat geweldig en ik heb al heel veel genoten van mijn Sedna.

I really like the result and now I'm enjoying wearing it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten