donderdag 31 maart 2011

AWARD

Ik heb al een tijdje iets leuks te melden. Van  Renee kreeg ik een  award voor beginnende en niet bekende blogsters.  Leuk dat dit zomaar plots uit de lucht komt te vallen.
Helaas ben ik niet zo'n regelmatige blogster, maar door deze award zal ik proberen hier iets beter mijn best te doen.

I have something nice to announce.  Renee gave me an award for starting and unknown blogger. This was a nice surprise. Unfortunately I'm not a regular blogger, but with this award I will try to write more on a regular basis.

Aan deze award zitten ook een paar voorwaarden.
  • Verwijs naar de blog van wie je de award kreeg.
  • Geef de award door aan 3 tot 5 andere bloggers en maak een koppeling naar deze blogs.
  • Laat een berichtje achter op deze blogs, zodat ze weten dat ze een award hebben gewonnen.
  • Kies uit niet bekende bloggers. Het is de bedoeling deze wat meer bekendheid te geven.
There are some conditions when you get this award.
  • Mention from whom you got the award, with a link to that blog.
  • Give the award to 3 to 5 other bloggers and make a link to those blogs.
  • Leave a message on those blogs, so that they know they received an award.
  • Don't choose well-know bloggers.

Nu is het dus mijn beurt om de award door te geven.  Ik hou van een  blog die wat vanalles te vertellen heeft en die me kan doen glimlachen. Daarom voeg ik er ook deze afbeelding bij.

Now it's my turn to give the award. I like blogs that have a lot of different things to tell and that makes me smile. That's why I added this picture.


En de winnaars zijn : 
And the winners are :

6 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de Award! Ik voel me vereerd, maar ik doe nooit mee aan dit soort dingen...
    Bovendien vind ik dat in dit geval de Award mij niet toe komt, want ik ben nou niet bepaald een beginnende en onbekende blogger... ;)
    Sorry, het is niet persoonlijk bedoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award leuk dat je hem kreeg, en het idee om het aan beginnende en onbekende blogs uit te rijken vind ik heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik vind het erg lief dat je mij er uit kiest maar zelf vind ik het veel te moeilijk om de award uit te delen. Een blogrol is voor mij ook een probleem, ik heb lijstjes van blogs die ik volg per land. Er zijn zoveel mooie (b)logboeken dat ik er niet in slaag om sommige te selecteren en andere niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer wat van je te lezen, hoe gaat het met de Sweet Memories blokken?
    Groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @simone, misschien niet beginnend maar toch niet beroemd. Ik vond dit gewoon leuk.
    @yarnlot, keuzes zijn inderdaad altijd moeilijk.
    @renee, de sweet memorie staat op een heel laag pitje, maar er wordt aan gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog, via bloglovin ;)

    Mvg Sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen