woensdag 18 november 2009

BABYDEKENTJE KLAAR!


Yessss, het lieve roze babydekentje is klaar.
Vandaag belde ik met de mama en kreeg ik te horen dat ze misschien wel vannacht zou kunnen bevallen.
Wat ben ik blij dat ik het tijdig heb afgekregen.
Het telt 20 verschillende blokjes en de meeste patroontjes komen van de Wolhemeldeken,
Ik verkoos zo veel mogelijk ajourblokjes te maken, omdat ik dit voor een babytje wel heel leuk vind.
Een paar blokjes maakte ik met mijn oude breimachine, maar dat was niet zo evident.
De boordjes daarentegen gingen op de breimachine als een fluitje van een cent.
Op een half uurtje had ik een bandje klaar.



The babyblanket is finished and the baby is not born yet. I'm so happy I could finish it in time.
It has 20 different squares and most models are from the Wolhemelblanket,

I chose a lot of lace patterns because I think this is so nice for a baby.
Some squares are made with my old knitting machine, but this was not so easy.
But for the boardings, made 1/1 knit/pearl, the knitting machine was perfect. In half an hour I finished one boarding.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig dekentje. De toegeknoopte boord ziet er heel appart uit, net goed voor een babydekentje
    Line

    BeantwoordenVerwijderen