donderdag 19 november 2009

TAFELLAKEN


Today I took my sewing machine.
Since more than a year I planned to make add a little border on a fabric and to use it as a table cloth.
It's a very old Laura Ashley fabric that I have for about 15 years?
I'm so proud of myself that finally I managed to finish this project.
The result is very nice.

Vandaag heb ik mijn naaimachine nog eens bovengehaald.
Al meer dan een jaar ligt er een stofje klaar om er een boordje aan te zetten en dan als tafellaken te gebruiken.

Het is een oude Laura Ashley stof die ik al .... 15 jaar? heb liggen.
Ik ben eigenlijk wel fier op mezelf dat ik dit eindelijk heb gedaan.
Het resultaat mag er zijn.
Meteen ook in de ardennen op tafel gelegd samen met een leuke herfstdecoratie.
Ik was weer heel gelukkig.



As soon as we arrived at our house in the Ardens, I put it on the table and made a nice autumn decoration.
I was very happy
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten