donderdag 26 november 2009

Droevig nieuws - sad news



Dit moet ik even kwijt. Deze voormiddag is Anke, het ex-vriendinnetje van mijn stiefzoon overleden aan leukemie.
We hielden nog steeds contact met haar omdat ik me toch wel een beetje verbonden voelde door haar ziekte.
Het is allemaal zo plots gegaan.
Ze kreeg deze maand een beendermergtransplantatie en in het begin ging alles goed.
Ze maakte weer volop goede cellen aan.
Maar helaas, het heeft niet mogen zijn.
Haar organen weigerden nog te functioneren.
Vanmorgen heeft men de machines stilgelegd en is ze van ons heengegaan.

De foto is van september vorig jaar toen ze haar eerste behandeling kreeg. Het mutsje had ik voor haar gemaakt.

This morning, Anke, the former girlfriend of my stepson died. She had leucemia. We still were in contact because we both shared our illnes.
But it all went so quickly.
this month she had a bone marrow transplantation. In the beginning everything seemed to be ok. The good cells were really improving.
But, suddenly last tuesday her organs stopped working.
This morning the machines were stopped and she went away.

The picture is taken in september last year when she was having her first chemotherapy. I made her this chemocap.

4 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het verlies van je ex.schoondochter, het leven is soms zo oneerlijk , zo jong . Sterkte. Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd, wat verdrietig ............
    Sterkte !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het overlijden van Anke. Ik begrijp uit je profiel dat je zelf ook ziek bent. Het leven is niet altijd eerlijk, probeer met je gezin te genieten en het allerbeste toegewenst. Groeten van Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lang geen kontakt gehad en nu lees ik dat Anke vorig jaar al is overleden.
    Dat doet mij zeer, wat een klap dat zij toch niet beter kon worden.

    BeantwoordenVerwijderen